Serunding a.k.a sambal (Daging, Ayam, Ikan, Sotong)

Serunding Daging Segar!
Siap Untuk dijual

Proses membuat serunding
Assalamualaikum semua, gUa memohon maaf di atas kelembapan gUa mengupdate blog. Almaklumlah, sekarang tengah sibuk dengan perniagaan baru..hehe..dan juga sesi pertukaran kerjaya..(Alhamdullilah) Perniagaan kain batik masih berjalan dengan lancar. Selain itu, gUa jugek sedang mengusahakan perniagaan Serunding.hehe..so, kalau terasa nk cube serunding gUa, jangan malu2 roger2 gUa k!...gUa jamin uol kompom puas hati lah...hehehe..k la, that's all for today..see u then.! Wassalam.



































P/S:
SERUNDING DAGING                                                     = RM55.00 /1kg
(DAGING TEMPATAN) BUKAN IMPORT                     = RM35.00 /500g
                                                                                            = RM7.00 /100g


SERUNDING AYAM, IKAN, SOTONG                          = RM60.00 /1kg
                                                                                           = RM38.00 /500g
                                                                                           = RM8.00 /100g
Postage ditanggung pembeli (mengikut kadar harga Pos Malaysia atau kadar harga courier services company)

Pembelian Borong dialu-alukan dan tawaran diskaun harga menarik!

TEMPAHAN BOLEH DIBUAT MELALUI TALIAN: 0199980984, 0148124211

SERUNDING MOK KAWE BUAT SDIRI BOH!!!ORI KLATE!
SERUNDING BONDA! RESIPI SERUNDING DARI ZAMAN KE ZAMAN...
TEMPAHLAH SEKARANG!!

Comments

Popular posts from this blog

Transformasi blog