Transformasi blog

klik untuk besarkan image
Salam kepada member2 blog gua, dan semua pembaca~pembaca blog. Terima kasih kepada semua pengunjung blog ni coz masih sudi mengunjungi blog gUa yang ntah pa per ni. But, seriyes gUa buat tranformasi blog kali untuk advertise dan promote business kecil-kecilan wife gUa iaitu pelbagai jenis kain batik. So, at the first, gUa upload gambo yang dah di edit tapi keasliannya tetap sama dikk!!..okey. So, lepas ni, gUa akan upload lagi gambo2 kain batik sutera, kain sarong (Kelantan, Terengganu dan indon) dan pelbagai jenis kain yang gUa belum berapa familiar lagi. k!

Comments

Anonymous said…
Hey, I am checking this blog using the phone and this appears to be kind of odd. Thought you'd wish to know. This is a great write-up nevertheless, did not mess that up.

- David
Bard Lee said…
Hi David, thanks for visit my blog. Probably the mobile application for blog got something problem. I'm so sorry about it. I just try it after reset-up, and its working, so hope you can surf my blog with your mobile with smooth...anyway, Thanks friend..

Popular posts from this blog